вгору

оперативний блогер

26.11.13

Dota 2.

Турнір один з перших, після international де призовий фонд залежав від проданих квитків. 2.5$ з 10 йшли в призові. Продали десь 300 тисяч з гаком квитків і підняла до 130 тисяч доларів.
Тенденція середніх призових всіх теперішніх турнірів така:
2011 рік, 10000 USD.
2012 рік, 20000
2013 рік, 50000
2014 рік, 100000.
Останнім часом почав активно включатися крауд фандінг, як в покері, що круто.
Цікаво, наступні турніри в 2015 році і далі до чого дойдуть, але кіберспорт дуже розвинувся з часів виходу Dota 2. Тепер просто одночасно йде по 3-5 турнірів, щороку International з призовим, від 3 мільйонів доларів.
Дуже круто, люблю слідкувати за розвитком кіберспорту.
Ще, приємно, що дота 2 більше гра для людей мого регіону, ніж lol.
Riot Lol пасе задніх в плані турнірів. То більш казуальна гра, тобто типу wow. Звичайно, доті 2, найближчим часом не догнати його за кількістю гравців.

Основні регіони поширення Dota 2:
Russia -  China - Ukraine - Malaysia - United States - Phillipines - Brazil - Singapore - Peru - Thailand - Vietnam - Indonesia - Australia.

Тобто більше в країнах, що розвиваються. В зв'язку, що починалось з Warcraft Dota Allstars, яка була доступна всім і кожному. Розвинені країни, менше грають в доту.

Думав розібратися з лолом трохи, але він занадто не для мене. Динаміки менше, герої ходять, як насрали в штани, після доти воно не виглядає... А ще в про сцені нема цікавих команд за які можна вболівати, за якихось корейців чи америкосів не цікаво.

Цих вихідних був турнір MLG Dota 2 в Columbus. Грали 9 команд, а також team DK з Китаю і ноунейм Pretty boys swag. Відбір був цікавим, bo1, PBS програли всьо. Speed gaming з Singsingом виграли в DK.
DK в відборі тактично програли їм же, щоб вибити Alliance, Тим самим на свої ж граблі наступили.

Про сцена дуже цікаво еволюціонує. В такій послідовності, найкрутіші команди:
2011 - Na'Vi (Ukraine)
2012 - iG (China)
2013 - Alliance (Sweden)
Сьогодні просто неймовірні DK, Alliance, Na'Vi, Speed Gaming.
Легенди Dota 1 переходять поступово в Dota 2. З'являється YaphetS і так далі.

Community. В основному всі дуже хочуть переплюнути lol. На редіті, 110 тисяч в Dota 2 і 400 тисяч lol.
Є багато порталів типу dota2.ru, Cyborgmatt.com, який тепер ще й пішов в портал з висвітленням про сцени. Casting студії Beyound The Summit (English), Starladder.tv (Russian/Ukrainian), Joindota TobiWan (English) Daelin&Charanini(Spanish) і так далі. Коментаторів багато. Є аналітики типу Statsman Bruno і інші.

Намагається дота і зробити пенетрейшн в такі мега кіберспортивні країни, як Korea, відбувся Nexon Dota 2 invintational, піарить нексон. Потрохи з'являються, поки нубські, команди. Непогано би було, якби і в Кореї дота розвинулась.

Найбільше мені подобається той зв'язок між Valve і нами. От пам'ятаю, Blizzard WOW. Так там односторонньо, є Blizzard, він крутить як хоче. А Valve це ком'юніті, вони нас слухають. Не було Ditetide, пішов резонанс, Valve вибачаються і роблять Diretide. Зв'язок такий, що ніби мене слухають.

IceFrog, розробник доти, вічно експерементує з балансом, кожні пів року просто переробляє його. Не так, що якийсь пул з 10 героїв всі пікають, а майже всіх.  Грати майже завжди цікаво.




Немає коментарів:

Дописати коментар