вгору

оперативний блогер

02.10.11

Witcher 2, Відьмак 2.


Оце неймовірна гра. Кожен момент, кожен скріншот, кожен діалог - витвір мистецтва. Де не натиснути print screen, завжди ідеальна картинка, можна друкувати і вішати на стіну. А цей ролик катсцена, просто неймовірна.



Локалізація російська, виконана на найвищому рівні, загалом більше подобається від англійської.

Краща на сьогодні графіка. Який би там Crysis Не Crysis, але до цього, самої атмосфери ігрової їм ще далеко.



А щодо доповнень. Вже було випущено десь 10 патчів, а недавно оновилася до версії 2.0, де з'явилася арена, новий рівень складності. Просто супер. Ось такими мають бути ігри.

4 коментарі:

  1. Якщо чесно, перший скрін не вразив.
    Принаймі вид землі не дуже.

    Якісь примітивні шейдери, точно то саме я бачив ще у Облівіоні.

    Текстури звісно деталізовані, але полігонів малувато для цього рельєфу. Тобто я думав, зараз роблять ігри в котрих вже не помітиш межу між полігонами.

    Трава виглядає ніби це спрайти (привіт дев’яності).

    Якщо придиратись, то здається листві на деревах на задньому плані не вистачає якого ни-будь блюру, або антиалайзінгу.

    Я то думав, графіка локацій в ерпоге одна з найголовніших речей в сучасних іграх, але походу не так, судячи з наступних скрінів.

    На них дуже сподобався одяг та обладунки - дійсно шикарно. Але ацький борщ з кольорами і всіляками блумами.

    Це мені нагадує Арканію (лайнова гра, спонтом четверта Готіка), ну так ось, там був переключатель між "американським" та "європейським" стилем, в першому якраз борщ з контрастом, кольорами, та всілякими постефектами.

    Чим далі, тим яскравіші ерпоге роблять. Скоро як супер-маріо буде виглядати бгг)

    ВідповістиВидалити
  2. Так, трава спрайти, проте виглядає живо, рухається від вітру. Текстура землі дуже гарна, оскільки камера фіксована, виглядає дуже навіть промальовано.
    Світ кольоровий, мені подобається.
    В Готиці 4, трохи гірша і глючніша графіка ніж тут.

    ВідповістиВидалити
  3. Текстури класні, не спорю, але от земля троха "квадратова", кароче не гладка)) Хз як пояснити коли мало полігонів. Хоча то може лише я так відразу помічаю. Колись просто це було проривом, коли від кубічної графіки з прямими коридорчиками переходили до чогось більш менш реалістичного.

    Готіка 4 - не Готіка) Серед розробників не було жодної людини, котра б мала відношення до попередніх ігор серії. Тому така туфта вийшла.
    Графіка там вроді як живенька, але все одно фігова.
    Текстури там жахливі, і переходи між текстурами.

    Кольоровий світ то на перший погляд кльово, але не спрягає?

    Я от в першу Готіку міг колись добу без зупину грати. Очі не напрягались.
    А тут все яскраве, контрасте, блистить)))

    І взагалі мені здається не личить світу в середньовічному стилі такий контраст.

    Хоча це імхо звісно. От Облівіон теж яскравий, і вроді нічо так виглядає.

    ВідповістиВидалити
  4. графа не головне, головне геймплей, сюжет, багатість світу. Головна фішка Відьмака 2 це те що там нелінійний сюжет, є 4 місця в грі де твоє рішення кардинально впливає на розвиток подій. Розробники кажуть що треба пройти гру декілька разів щоб осягнути весь сюжет.
    А графа і пейзажі там хороші, часто хочеться зупинитись, оглянутись і помилуватись світом.

    ВідповістиВидалити