вгору

оперативний блогер

22.04.11

Ігрові двигуни

Їх англ game engine, їх використовують для створення комп'ютерних ігор. Більшість з них є написаними мовами програмування c++, c, java і йдуть на різних платформах, від приставок до комп'ютерів персональних.
Від того, на якому двигуні робиться гра, цієї графіки й можливостей варто очікувати в іграх.
Серед найкрутіших і тих, які мені найбільше подобаються це:
Cry Engine 1,2,3 - це серія двигуна, на основі якого створювалися ігри Far Cry - Crysis - Crysis 2 відповідно. Cry Engine2 - це революційний двигун, який задав стандарт, до якого варто тягнутися конкурентам ще у далекому 2007 році, але в більшості випадків кращий за сьогоднішні і сучасні двигуни. Вода - просто неймовірної якості, фізика фотореалістична, графіка дуже розширювана, від не найкращої до найкращої якості і заставляє попотіти навіть сучасні відеокарти.

Cry Engine 3 - найсучасніший двигун, який використаний в Crysis 2. Сам двигун в більшості випадків візуально чуть гірший від попередника, проте ми ще не бачили можливостей цього двигуна в DirectX 11, а також він розроблявся з націлюванням на MMORPG. Зараз з використанням цього двигуна робляться ArcheAge і Cabal 2. Подивлюся, що з цього вийде.

З українських двигунів, є розробник GSC GameWorld, який випустив наприклад мої улюблені "Козаки" і всі S.T.A.L.K.E.R.
Сталкер зробили на двигуні власного виробництва X-Ray Engine. Досить непоганий двигун, який вміє використовувати DirectX 11.
Недавно, пара розробників перекочувало до 4A Games і розробили 4A Engine, спеціально для Metro 2033. Двигун просто супер, освітлення DirectX 11, і всі прекрасні речі поставили Metro 2033 на престол найпрожорливішої комп'ютерної гри під якою прогинаються всі найсучасніші відеокарти.
Щодо майбутнього, то Stalker 2, кажуть, будуть випускати вже на Cry Engine 3.

Source Engine - прекрасний двигун, на якому Valve зробила купу прикольних ігор, Counter Strike Source, Team Fortress 2, Portal, Left 4 Dead. На жаль, я від цих ігор досить далекий і достатньо руками не мацав.

Хочу також відмітити Ego Engine v1,2. На ній, крута компанія Codemasters, зробила революційну графіку для гоночних ігор, просто прекрасну Colin McRae: Dirt 2. Підтримка DirectX 11, графіка прекрасна. Скоро має вийти Dirt 3 з оновленою версією цього двигуна, з роликів в інтернеті можу сказати, що двигун просто супер.


Unreal Engine v1,2,3 v4 в розробці, ще один популярний двигун з довгою історією. Маса прекрасних ігор, просто найбільший список серед всіх попередньо перелічених. Для прикладу, ігри сучасні, які я грав це Borderlands, Singularity, Bioshock, Bulletstorm. Всі попередні ігри, Unreal, а також MMO Lineage 2. Розробляється студією Epic Games.


id Tech engine. Другий двигун з довгою історією, вже є 4 версії, розробляється 5, яка обіцяє революцію в комп'ютерній графіці (Mega Texture). На ній розробляються наразі Doom 4 і Rage, який вийде цього року. id Tech - двигун всіляких Doom, Heretic'iv, Quake і так далі.

Маловідомий, але який мені дуже подобається Serious Engine 1,2,3. На ньому Croteam зробила дуже класну гру Serious Sam. Коли я вперше побачив цю гру, графіка мені здавалася просто неймовірно гарною. На Serious Engine 3, перевидали серйозного сема в HD і наразі розробляється Serious Sam 3.

Фізичний двигун Havok. Прекрасний фізичний двигун, який використовується в більшості класних комп'ютерних ігор. Переваги цього двигуна, що він наразі найкращий, крос-платформенний. Дозволяє добитися гарної і реалістичної фізики в грі. Конкурент Нвідія PhysX, проте він є дуже законсервований і працює тільки на їхніх відеокартах. З ігор - список величезний, хочу відзначити лише, що Blizzard в Starcraft 2 його використав, а в перспективі він буде й в Diablo 3.

Перспектива - використання DirectX 11 і Tessellation і, як я вже купу раз говорив, вихід нових консолей в 2012-2013.

Далі відео.







Немає коментарів:

Дописати коментар