вгору

оперативний блогер

07.12.10

Сьогодні вийшов Катаклізм.

Третє доповнення до World of Warcraft. Десь, приблизно, раз в півтори роки й надалі будуть виходити "великі" доповнення. Ну, на сьогодні вже в Wow, перебили всіх можливих героїв, яких можна було зустріти в стратегії Warcraft. А загалом всі думають, коли нарешті вже Вов помре. Як-не-як, вже 6й рік, його ровесники, як не загнулися ще, то цілеспрямовано помирають. Навіть такі молодші, MMORPG, як Age of Conan і Warhammer Online повмирали, незважаючи на те, що є молодшими від Вову. Загалом Катаклізм цвіте, народу хоч відгрібай (12 мільйонів з Китаєм)1. Всі широкі реалми не просто замкнуті, а з чергами 1000-4000 :). В російському регіоні всі без винятку замкнені, нікуди просто так без черги не пролізеш.
Мій прогноз, що катаклізм - не кінець, а лише середина історії, що World of Warcraft у ще жити 5 років, тобто три крутих доповнення.
Не люблю я ті доповнення, бо вони всі коштують гроші. Проте Блізард зробив класні знижки на попередні всі (World of Warcraft [1-60]2, Burning Crusade[60-70], Wrath of the Lich King [70-80]) доповнення. Загалом розклалося все 5+5+10 € (регіон Європа). Ще 36 Євро треба викласти, щоб побігати в катаклізмі. ~600 гривень.
В російському регіоні ціни приємніші, всі доповнення, Катаклізм включно за 666 rur ~170грн.


Що такого нового.

  • нові підземелля.
  • новий "старий" світ.2
  • нові 1-60, 80-85 рівні качання. 
  • 2 нові раси гоблінів (орда) і вовкулак (альянс).
  • багато нових расово-класових комбінацій.
  • нові системи талантів, спелів, чату.
Одним словом всякої всячини багато, яка буде цікавою тим, хто бавиться Вов. Не знаю чи новим гравцям щось доброго. Мабуть просто те, що варкрафт стає дуже приязним до гравця в вертикальному і горизонтальному плані. Не знаю, в якому місці там щось може бути тепер не зрозуміло. В світі, мабуть, немає наразі аналогів mmorpg.
Проте зараз нависла хмара нових релізів. Купа студій працює, щоб добратися до наших мморпгшних гаманців. Багато крутих ігор нависло з дуже крутими сучасними графіками і геймплеями.
Реальні Вовоманіяки розкачали 80-85 рівень за, всередньому 10 годин, абсолютний рекорд - 5:13  годин з моменту запуску Катаклізму. А так, для смертних, доповнення розраховане десь на 30 годин качання квестами.
Вже скоро, в 2011 вийдуть: "Guild Wars 2", "Tera", "Arche Age", "Rift". Може якіась з них нарешті стане `вбивцею` Wow.


1. У зв'язку з цензурою на кості і черепи, в Китаї тільки недавно вийшов WotLK з замальованими костями, кров'ю і заміненими черепами.
2. Рівні персонажів.
3. Перемальований світ, тепер в ньому можна літати.

Немає коментарів:

Дописати коментар